De vliegreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie - WaarBenJij.nu De vliegreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie - WaarBenJij.nu

De vliegreis

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Na zo'n 40 uur reizen ben ik eindelijk aangekomen in het hotel in Bangkok. De eerste vlucht naar Londen was snel om, maar daarna moest ik 15 uur wachten op mijn volgende vlucht naar Guangzou. De tijd ben ik doorgekomen met boekje lezen, mensen kijken en af en toe even een rondje lopen. Gelukkig zat alles wel mee en had ik geen vertraging erbij waardoor ik nog langer zou moeten wachten. De overstap in Guangzou ging lekker vlot en zat voor ik het wist weer in het vliegtuig naar Bangkok voor mijn laatste vlucht. Wat me opviel op het vliegveld in Guangzou was dat de vertrekhal geheel vloerbedekking had. Wel lekker huiselijk. Na al die vluchten was ik de Chinese vliegtuigmaaltijden wel weer even zat (ik vloog met Chinese vliegtuigmaatschappij) en gaan we nu over op het Thaise eten.

In bangkok stond iemand op mij te wachten om me naar het hotel te brengen, zijn naam is Korn. Ik had hem al snel gevonden en hij vertelde me dat ik met nog een ander meisje op een kamer zou moeten slapen. Dit vond ik helemaal niet erg, want er was eindelijk iemand waar ik weer even mee kon praten behalve de chinese en thaise mensen die alleen heel gebrekkig Engels spreken. Het meisje heet Alice en komt uit Belgie. Helaas spreekt ze geen Nederlands maar Frans. Nu kan ik wel alvast wennen aan het praten in het Engels.
Alice gaat net als ik vandaag door naar Sing Buri. We gaan samen richting het vliegveld met de bus, waar Korn ons weer staat op te wachten en brengt ons daarna door naar Sing Buri, waar het vrijwilligerskamp is waar ik een aantal weken zal verblijven.

Het is hier nu inmiddels 07:07 s'ochtends en ik ga zo maar eens kijken of mijn roommate al uit der bed is kunnen komen om te gaan ontbijten. Over een uurtje vertrekt de bus namelijk al naar het vliegveld en die wil ik liever niet missen.

Liefs xx

  • 07 Januari 2013 - 08:24

    Arie Schwartz:

    Hoi Nathalie fijn om te weten dat je reis goed is verlopen,een goed begin is het halve werk.Je was er al weer vroeg bij vanmorgen!Het zou mooi zijn als je met Alice goed kan opschieten,nu alleen je frans wat ophalen zodat je straks mischien 5-talig terugkomt maar dat terzijde.Kortom geniet en we houden je in de gaten zo goed en kwaad als dat kan op 12427km afstand. Tot snel horens. Groetjes!!!!

  • 07 Januari 2013 - 10:14

    Laura:

    Hee Nathalie,
    Sounds great! Nu gaat de reis dan echt van start!
    In Bangkok kun je vast leuke souvenirs kopen...
    Maak je wel genoeg foto's! en o ja, dit volgen op waarbenjijnu is echt leuk. wanneer komt het volgende verslag?

  • 07 Januari 2013 - 11:06

    Sybille:

    Hoi Nathalie,
    Fijn om te horen dat alles goed gaat. Inmiddels zal je Sing Buri wel bereikt hebben. Hopelijk zijn de wegen er naartoe goed te berijden. Veel plezier met de kennismaking van de groep. Misschien is de volgende begroting in het Thais. We wachten het af. Have fun!

  • 07 Januari 2013 - 14:54

    Elise:

    Heeeee roomie!!

    Wat fijn dat alles goed is gegaan! Toch geen supersnelle Londentour meer gedaan?;)
    Je zult wel moe geweest zijn zeg na 40 uur reizen! Maar nu ben je vast alweer helemaal onder de indruk van het land, de mensen etc. Ik ben heel benieuwd hoe je het werk in het olifantenkamp gaat vinden!!!

    Is het lekker warm?? Hier is het shitweer, dus wees maar lekker blij dat je daar bent! Ik ga weer hard verder studeren in de UB. Geniet ervan meis!! En zie je, dat Engels gaat jou hartstikke makkelijk af!;)

    Heel veel plezier en tot snel!!

    xxxx Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Nathalie

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 15501

Voorgaande reizen:

13 Juni 2017 - 02 Juli 2017

Roadtrip California

03 Oktober 2015 - 07 November 2015

Stage Diakonessenhuis Paramaribo

06 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Vrijwilligerswerk in Thailand

Landen bezocht: