Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Januari 2013 | Nederland, Utrecht

Na een aantal weken voorbereiden op mijn reis, is het nu echt bijna zover. De vaccinaties zijn gehaald, verklaring omtrent gedrag aangevraagd en gekregen, reisverzekering afgesloten, tickets gekocht, vrijwilligersproject geboekt, ingelezen over de bestemming en van alles en nog wat gekocht.

Ik zal vier weken in Thailand verblijven. De eerste week is een orientatieweek, waar ik Thais ga leren en Thaise kookles zal krijgen. Ook zijn er deze week veel excursies. De tweede week zal ik op trektocht gaan door de jungle, waarbij ik in een tentje moet gaan slapen en ik hopelijk hele mooie dingen ga zien. De derde week zal mijn vrijwilligerswerk gaan beginnen. Het plan is om eerst een week op een olifantenkamp te gaan helpen en de laatste week in een weeshuis.

Ik vind het ontzettend spannend en heb er ook erg veel zin in!! Als jullie mijn reisverslagen willen volgen kunnen jullie je mailadres achterlaten en krijg je een mailtje zodra ik een nieuw reisverslag heb geplaatst.

Ik zie jullie weer over een maand !! :)

Liefs Nathalie

  • 04 Januari 2013 - 18:36

    Sybille Schwartz:

    Veel plezier en geniet van de dingen die op je pad komen.Succes!

  • 04 Januari 2013 - 18:39

    Arie Schwartz:

    Succes!

  • 06 Januari 2013 - 13:25

    Klaas En Janet:

    Geniet van de dingen die je gaat beleven. Tot kijk.

  • 06 Januari 2013 - 14:32

    Leida Schwartz:

    Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Thailand.

  • 06 Januari 2013 - 20:26

    Esther:

    Heel veel plezier en leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Dat ga ik zker doen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Nathalie

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 15531

Voorgaande reizen:

13 Juni 2017 - 02 Juli 2017

Roadtrip California

03 Oktober 2015 - 07 November 2015

Stage Diakonessenhuis Paramaribo

06 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Vrijwilligerswerk in Thailand

Landen bezocht: